Vyučující
|
-
Petr Michal, Mgr.
-
Rozsypal Rudolf, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace, Pracovní činnosti (dílny), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 224 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Umožňuje studentům seznámit se s uplatňováním teoretických zásad rekreace a praktických dovedností při realizaci nejrůznějších akcí pro veřejnost. Student se podílí na vedení programů a vykonává praxi v libovolné organizační funkci např. instruktor, cvičitel, vedoucí skupiny, manažer, vedoucí projektu ...
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
METODIKA ZPRACOVÁNÍ PROJEKTU PEDAGOGICKÉ PRAXE PRO KOMBINOVANOU FORMU STUDIA OSNOVA : 1. Úvodní list - název projektu, druh praxe a její rozsah (počet hodin) - jméno, studijní obor a ročník studia autora - seznam navrhovaných spolupracovníků v tvůrčím týmu - stručná informace o řešení problému a návrhu způsobu řešení (do 15 řádek) - datum a podpis autora 2. Podrobný rozbor řešení - úvod do problematiky - podrobný návod způsobu řešení, včetně hypotéz a srovnání obdobných řešení na úrovni ČR a ve světě - časový postup řešení (rozepsaná vaše konkrétní hodinová náplň) - právní aspekty, sociální a psychologické aspekty, ekologické aspekty, ekonomické aspekty, regionální projevy, jiná specifika, ? - dramaturgie projektu (scénář projektu, režie projektu, formy provedení, programové oblasti) - možnost zahraniční spolupráce - odborné reference k uvedeným údajům 3. Rozpočet a řešení projektu - neinvestiční výdaje - investiční výdaje - mzdové prostředky - fiktivní faktury, nabídkové listy, ceník služeb, katalog služeb, sponzorské smlouvy, ? 4. Shrnutí a závěr - hlavní poznatky ze studia daného tématu - praktické závěry 5. Seznam literatury a informačních pramenů - prostudovaná a použitá literatura - další informační zdroje 6. Přílohy s dostatečným předstihem před vlastní realizací (min. 30 dnů) zaslat elektronicky stručnou a výstižnou charakteristiku připravované akce k odsouhlasení, do předmětu e-mailu uvézt: oznameni praxe OPRA po skončení akce vypracovat projekt dle výše uvedené osnovy a zaslat elektronicky na adresu garanta , v předmětu e-mailu napište: projekt praxe OPRA, v názvu souboru uveďte: příjmení jméno OPRA
|
Doporučená literatura
|
-
& Kindlmannová, J. (2013). Klíčový rok: zážitková pedagogika a projektová výuka pro základní školy v rámci projektu Prázdninové školy Lipnice. Praha: Prázdninová škola Lipnice.
-
Doležal J., Lacko B., Máchal P. a kol. (2009). Projektový management podle IPMA. Praha.
-
Gintel, A., & Jirásek, I. (2013). Zážitková pedagogika a výchova v přírodě: cesty vedou dál. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
KLAPAL, V. (2006). Pedagogická praxe.. Olomouc.
-
Svozilová, A. (2011). Projektový management. Praha: Grada Publishing.
|