Předmět: Marketing

» Seznam fakult » FTK » KRL
Název předmětu Marketing
Kód předmětu KRL/MARK
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kotíková Halina, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
- Podstata strategického marketingu, strategie, typy strategií. - Marketingová strategie, její struktura. - Formulace poslání, cílů. - Marketingová analýza a její součásti, metody a techniky marketingové analýzy. - SWOT analýza. - Identifikace cílových skupin. - Marketingový mix. - Seznámení s podstatou simulace, představení trhu, konkurenčních podniků, produktů, a podmínek na exitujícím trhu. - Zkušební kolo. - Jednotlivá kola počítačové simulace 1-10. Podle pokynu vyučujícího studenti pracují a činí marketingová rozhodnutí ve virtuálním světě. - Závěrečná prezentace výsledků jednotlivých týmů. - Závěrečné zhodnocení práce týmů vyučujícím.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Výstupy z učení
Předmět seznamuje studenty s druhy marketingových strategií. Vedle teoretických poznatků z oblasti strategického marketingu dává studentům možnost prostřednictvím aktivní účasti v strategické počítačové hře vyzkoušet si konkrétní strategická rozhodnutí a realizaci marketingové strategie.
Po absolvování předmětu je student schopen: - Aplikovat jednotlivé prvky marketingového mixu. - Rozhodovat se v rámci finančních omezení. - Analyzovat konkurenční prostředí. - Pracovat s výstupy marketingových výzkumů a analýz. - Činit týmová rozhodnutí a svá rozhodnutí obhájit a prosadit v týmu. - Ovládat základní anglickou terminologii v oblasti marketingu.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta, Závěrečná zpráva, Písemný test

- Zpracování závěrečné prezentace - Aktivní účast při rozhodování v řešitelském týmu - Aktivní účast při prezentaci výsledků - Závěrečná písemná zkouška (otevřené otázky) Studenti jsou hodnoceni podle výsledků dosažených v počítačové simulační hře. Pro úspěšné absolvování předmětu musejí dosáhnout Stock price index ve výši minimálně 1000.
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta tělesné kultury Studijní plán (Verze): Tělesná výchova a sport - Rekreologie (2019) Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní