Vyučující
|
-
Kotíková Halina, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Podstata strategického marketingu, strategie, typy strategií. - Marketingová strategie, její struktura. - Formulace poslání, cílů. - Marketingová analýza a její součásti, metody a techniky marketingové analýzy. - SWOT analýza. - Identifikace cílových skupin. - Marketingový mix. - Seznámení s podstatou simulace, představení trhu, konkurenčních podniků, produktů, a podmínek na exitujícím trhu. - Zkušební kolo. - Jednotlivá kola počítačové simulace 1-10. Podle pokynu vyučujícího studenti pracují a činí marketingová rozhodnutí ve virtuálním světě. - Závěrečná prezentace výsledků jednotlivých týmů. - Závěrečné zhodnocení práce týmů vyučujícím.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Předmět seznamuje studenty s druhy marketingových strategií. Vedle teoretických poznatků z oblasti strategického marketingu dává studentům možnost prostřednictvím aktivní účasti v strategické počítačové hře vyzkoušet si konkrétní strategická rozhodnutí a realizaci marketingové strategie.
Po absolvování předmětu je student schopen: - Aplikovat jednotlivé prvky marketingového mixu. - Rozhodovat se v rámci finančních omezení. - Analyzovat konkurenční prostředí. - Pracovat s výstupy marketingových výzkumů a analýz. - Činit týmová rozhodnutí a svá rozhodnutí obhájit a prosadit v týmu. - Ovládat základní anglickou terminologii v oblasti marketingu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Závěrečná zpráva, Písemný test
- Zpracování závěrečné prezentace - Aktivní účast při rozhodování v řešitelském týmu - Aktivní účast při prezentaci výsledků - Závěrečná písemná zkouška (otevřené otázky) Studenti jsou hodnoceni podle výsledků dosažených v počítačové simulační hře. Pro úspěšné absolvování předmětu musejí dosáhnout Stock price index ve výši minimálně 1000.
|
Doporučená literatura
|
|