Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- vedoucí skupiny jako role, - herecký projev a práce s hlasem, - osobnost vedoucího a její vliv na komunikaci ve skupině, - práce s pravidly, - diskuse a argumentační fauly, - spravedlnost, - asertivita, agresivita, pasivita, manipulace, - zásady efektivní komunikace, - způsoby komunikace s odlišnými typy osobností, - zásady prezentace, - empatie, vnitřní řeč.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je prohloubit komunikační dovednosti studentů a zvýšit jejich kompetence v práci s lidmi.
Student prohloubí: - kompetence v pozici vedoucího skupiny, - schopnosti argumentovat, - schopnost prezentovat téma i sebe sama před skupinou, - schopnost aktivního naslouchání, - schopnost empatie a individuálního přístupu k odlišným osobnostem, - porozumění asertivnímu, agresivnímu a pasivnímu jednání, - schopnost efektivně komunikovat, - porozumění důležitosti role vedoucího skupiny, - schopnosti vést rozhovor, - osobnostní vlastnosti spojené s komunikaci s lidmi.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
- 80 procent aktivní účasti na seminářích/přednáškách - příprava a realizace divadelního vystoupení (v týmech) - splnění 3 průběžných úkolů (recenze filmu, příprava na diskusi, realizace komunikační hry)
|
Doporučená literatura
|
|