Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická)
- Semestrální práce
- 5 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 5 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
-
Listina základních práv a svobod.
-
Ústava ČR.
-
& Vítková, M. (2004). Integrativní speciální pedagogika: integrace školní a sociální. Brno: Paido.
-
Zákon o policii č. 273/2008 Sb..
-
Bartoňová, M., & Vítková, M. (2007). Strategie ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: texty k distančnímu vzdělávání. Brno: Paido.
-
Edelsberger, L. et al. (2000). Defektologický slovník. Jinočany: H & H.
-
Hrbáček, J., Květoňová-Švecová, L., Pipeková, J., Sýkorová, Z., & Vítková, M. (2001). Katedra speciální pedagogiky: zlepšení přístupu ke vzdělávání a zaměstnávání jedinců se speciálními potřebami. Brno: Paido, edice pedagogické literatury.
-
Jesenský, J. (1995). Uvedení do rehabilitace zdravotně postižených. Praha: Karolinum.
-
Kerrová, S. (1997). Dítě se speciálními potřebami. Praha: Portál.
-
Ludíková, L. (2005). Kombinované vady. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Ludíková, L. (2006). Tyflopedie - Andragogika. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
MICHALÍK, J. (2000). Školská integrace dětí s postižením. Olomouc: UP.
-
Pipeková, J. (2010). Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno: Paido.
-
Renotiérová, M., Ludíková, L. (2006). Speciální pedagogika. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Vágnerová, M., Hadj-Moussová, Z., & Štech, S. (1999). Psychologie handicapu. Praha: Karolinum.
-
VÁGNEROVÁ, M. (2008). Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha : Portál.
-
Valenta, M., & Michalík, J. (2012). Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb u dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Vítková, M. (1998). Integrativní speciální pedagogika. Brno: Paido.
|