Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 5 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 40 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 81 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
-
Adamus, M., & Tomajko, D. (1994). Vyučovací postup při nácviku basketbalu [DVD]. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Bělka, J., & Salčáková, K. (2013). Nebojme se házené: didaktika a metodika házené. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Buchtel, J. et al. (2006). Teorie a didaktika volejbalu. Praha: Karolinum.
-
Bukač, L. (2005). Intelekt, učení, dovednosti & koučování v ledním hokeji. Praha: Olympia.
-
Buzek, M., & Procházka, L. (1999). Česká fotbalová škola: trénink a utkání mládeže od 6 do 12 let. Praha: Olympia.
-
Dobrý, L., & Semiginovský, B. (1988). Sportovní hry: výkon a trénink. Praha: Olympia.
-
Dobrý, L., & Velenský, E. (1987). Košíková (teorie a didaktika). Praha: SPN.
-
Dobrý, L. (1988). Didaktika sportovních her. Praha: SPN.
-
Dobrý, L. (1988). Didaktika sportovních her. Praha.
-
Haník, Z., & Lehnert, M. (2004). Volejbal. [Praha]: Český volejbalový svaz.
-
Haník, Z. et al. (2008). Volejbal : viděno třemi : od základních odbití po herní činnosti. Praha: Grada.
-
Haník, Z. (2014). Volejbal : učebnice pro trenéry mládeže.
-
Horáková, V., & Hůlka, K. (2013). Využití průpravných her k rozvoji kondice v basketbale.
-
Janík, Z., Pětivlas,T., & Drásalová, L. (2003). Basketbal : nácvik herních činností jednotlivce. Brno: Paido.
-
Kaplan, O. (1999). Volejbal. Praha: Grada.
-
Kysel, J. (2010). Florbal : kompletní průvodce. Praha: Grada.
-
Kysel, J. (2009). Herní kombinace : příklady tréninkových jednotek. Praha : Česká florbalová unie.
-
Martínková, Z. (2009). Florbal : praktický průvodce tréninkem mládeže. Praha : Česká florbalová unie.
-
Plachý Antonín. Učebnice fotbalu pro trenéry dětí (4-13 let).
-
Psotta, R., & Velenský, M. (2009). Základy didaktiky sportovních her. Praha: Karolinum.
-
Psotta, R. (1999). Fotbal - základní program. Praha: NS Svoboda.
-
Táborský et al. (2007). Základy teorie sportovních her. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu.
-
Táborský, F. (2000). Házená ve škole. Praha: ČSH.
-
Tomajko, D., & Dobrý, L. (2002). Didaktické styly a metodicko-organizační formy jako základ vyučování pohybových her. Tělesná výchova a sport mládeže. 68(4), 26-33.
-
Tomajko, D., & Dobrý, L. (1999). Pojmoslovné a terminologické vádemékum. Těl. Vých. Mlád. 65(8), 11-15.
-
Tůma, M., & Tkadlec, J. (2002). Házená: herní trénink, kondiční trénink, průpravná a herní cvičení. Praha: Grada.
-
Velenský, M. (1998). Basketbal : základní program aplikace útočných a obranných činností. Praha: Svoboda.
-
Velenský, M. (2008). Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež. Praha: Karolinum.
-
Velenský, M. (1999). Street-ball: sportovní hra tříčlenných družstev na jeden koš. Praha: Olympia.
-
Weisser, R. (2013). Fotbalový trénink dětí. Olomouc : UP.
|