Vyučující
|
-
Kováčová Liběna, PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Stavba a obsah lekcí aerobiku pro děti a mládež, metody a prostředky, didaktické dovednosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 11 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 13 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Získat teoretické vědomosti a praktické dovednosti z oblasti dětského aerobiku a jiných forem cvičení s hudbou.
Student bude schopen připravit a realizovat lekce aerobiku se zaměřením na děti a mládež.
|
Předpoklady
|
Základy různých druhů gymnastiky (základní, rytmická, sportovní, kondiční, apod.), základy teorie hudby.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Systematické pozorování studenta
Aktivní účast na seminářích (80%), didaktické výstupy, písemná příprava.
|
Doporučená literatura
|
-
Macáková, M. (2001). Aerobik. Praha.
-
Toufarová, H. (2003). Aerobik s dětmi plus. Olomouc: Nakladatelství Hanex.
-
Toufarová, H. (2001). Aerobik s dětmi. Olomouc: Nakladatelství Hanex.
-
Vitáková, Z. (1995). Anglické názvosloví aerobních forem cvičení. Praha.
|