Vyučující
|
-
Sigmund Erik, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět je zaměřen na kritické posouzení metodiky (prostředků, přístrojů, dotazníků, škál, anket ale i rozhovorů, analýz textů apod.) plánované k využití při získávání dat pro disertační práci. Student by měl dokázat kriticky posoudit výhody, limity, validitu a přínos využívané metodiky vzhledem ke specifikům zkoumaných respondentů (děti, dospělí, senioři, zdravá populace, výběrová populace či populace se zdravotním znevýhodněním apod.).
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Atkinson, G., & Nevill, A. M. (1998). Statistical methods for assessing measurement error (reliability) in variables relevant to sports medicine.. Sports Medicine.
-
Atkinson, M. (2012). Key concepts in sports and exercise research methods.. Sage.
-
Lakens, D. (2013). Calculating and reporting effect sizes to facilitate cumulative science: A practical primer for t-test and ANOVAs.. Frontiers in Psychology, 4, Article 863.
-
Sigmund, E., & Sigmundová, D. (2011). Pohybová aktivita pro podporu zdraví dětí a mládeže. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Sigmundová, D. & Sigmund, E. (2012). Statistická a věcná významnost a použití dat o pohybové aktivitě. Olomouc.
|