Vyučující
|
-
Mazalová Romana, PhDr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Marketing a psychologie ? Praktická realizace a taktiky marketingu ? Psychologie trhu ? Psychologie zákazníka ? Psychologie prodeje ? Komunikace a propagace na trhu ? Specifika zahraničních trhů ? Základní přístupy k výzkumu v oblasti psychologie trhu ? Metody a techniky
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Psychologie koupě a prodeje, propagace a reklamy. Faktory utvářející psychologický základ poptávky. Koncepce výzkumu trhu z psychologického hlediska.
získání základní orientace
|
Předpoklady
|
získání praktických dovedností
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Aktivní zapojení do průběhu výuky.
|
Doporučená literatura
|
-
Komárková, R. et al. (1998). Psychologie trhu. Praha: Grada.
-
Komárková, R., Ryneš, M., Vysekalová, J. (1998). Psychologie trhu. Grada, Praha.
-
Vysekalová, J. (2005). Psychologie spotřebitele. Praha: Grada..
|