Předmět: Psychologie trhu

» Seznam fakult » FIF » PCH
Název předmětu Psychologie trhu
Kód předmětu PCH/PTRCN
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Mazalová Romana, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
Marketing a psychologie ? Praktická realizace a taktiky marketingu ? Psychologie trhu ? Psychologie zákazníka ? Psychologie prodeje ? Komunikace a propagace na trhu ? Specifika zahraničních trhů ? Základní přístupy k výzkumu v oblasti psychologie trhu ? Metody a techniky

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Výstupy z učení
Psychologie koupě a prodeje, propagace a reklamy. Faktory utvářející psychologický základ poptávky. Koncepce výzkumu trhu z psychologického hlediska.
získání základní orientace
Předpoklady
získání praktických dovedností

Hodnoticí metody a kritéria
Seminární práce

Aktivní zapojení do průběhu výuky.
Doporučená literatura
  • Komárková, R. et al. (1998). Psychologie trhu. Praha: Grada.
  • Komárková, R., Ryneš, M., Vysekalová, J. (1998). Psychologie trhu. Grada, Praha.
  • Vysekalová, J. (2005). Psychologie spotřebitele. Praha: Grada..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr