Vyučující
|
-
Kňažek Považanová Barbora, Mgr. Ph.D.
-
Kolařík Marek, PhDr. Ph.D.
-
Palová Kateřina, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata budou volena s ohledem na potřeby jednotlivých členů skupiny. Obecně se jedná o tuto strukturu: 1) představení 2) spolupráce 3) důvěra ve skupině 4) sebepoznání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 51 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Tím nejdůležitějším nástrojem pro každého psychologa je jeho schopnost introspekce a chuť poznávat sebe sama. Ovšem to je něco, co se nedá jen tak vyčíst z knih. Cílem předmětu je tak vytvořit prostor pro seberozvoj studentů a to jak po jejich osobní, tak profesní stránce. Témata kurzu budou volena s ohledem na potřeby účastníků. Může se tak například jednat o analýzu vlastních silných a slabých stránek, vztahů, sebedůvěru, užívání návykových látek, sexualitu apod.
Student/ka prostřednictvím vlastní osobní zkušenosti získá znalosti a dovednosti o fungování výcvikové skupiny.
|
Předpoklady
|
bez předchozích předpokladů
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
bez absence, aktivní účast na výuce, reflexe
|
Doporučená literatura
|
-
Hansen J.C., Warner R.M. a Smith E.M. Group Counselling: Theory and Process. New York.
|