Vyučující
|
-
Lečbych Martin, doc. PhDr. Ph.D.
-
Dolejš Martin, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The current workshop will touch upon and reflect on some key challenges which aspiring academics face, that are numerous. Specifically, we will discuss scientific integrity (when conducting research), authorship in publications (and associated challenges), the peer review process (knowing this will help you succeed), and getting published in peer reviewed journals (case studies of a series of Tier I journals focused on child and adolescent development, process, guidelines, and key insights as well as some recipes for success).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická)
|
Výstupy z učení
|
No minor feat: Succeeding in Academia Prof. Alexander T. Vazsonyi Termín: 2. 12. 2019 Čas: 09:00 - 12:00 Místo: učebna 213 Katedra psychologie FF UP Olomouc; Vodární 6 Informace pro DSP studenty: primárně určen pro studenty DSP pedagogická a klinické psychologie a bude jim započítán do povinností - ve STAGU pod zkratkou: PCH/92AW5 (pokud nepůjde zapsat ve stagu, nechám dle prezenční listiny následně zapsat). Workshop bude realizován při počtu min. 5 studentů. Abstrakt: The current workshop will touch upon and reflect on some key challenges which aspiring academics face, that are numerous. Specifically, we will discuss scientific integrity (when conducting research), authorship in publications (and associated challenges), the peer review process (knowing this will help you succeed), and getting published in peer reviewed journals (case studies of a series of Tier I journals focused on child and adolescent development, process, guidelines, and key insights as well as some recipes for success). Informace o prof. Vazsonyi: https://hes.ca.uky.edu/person/alexander-vazsonyi
Zájem o problematiku, téma; ochota debatovat o výzkumných tématech a projektech; 100% účast na workshopu.
|
Předpoklady
|
Student DSP klinická nebo pedagogická psychologie.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Zájem o problematiku, téma; ochota debatovat o výzkumných tématech a projektech; 100% účast na workshopu.
|
Doporučená literatura
|
|