Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Vychází se především z učebnice Nederlands in actie, během zimního semestru jsou probrány lekce 1-4. Dále je využíván rovněž autentický materiál dle zájmu a potřeb studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Kurz "Jazyková cvičení 3" navazuje na kurz "Jazyková cvičení 2" v 1. ročníku a je zaměřen na další rozšiřování (ústních i písemných) komunikačních a kulturních kompetencí v nizozemštině. Pracuje se především s učebnicí Nederlands in actie. Cílem je, aby studenti na konci 2. ročníku dosáhli jazykové schopnosti a kulturní kompetence na úrovni B1 Evropského referenčního rámce.
Další budování nizozemské slovní zásoby, praktické ústní a písemné dovednosti.
|
Předpoklady
|
Jsou požadovány jazykové znalosti a kulturní kompetence nizozemštiny na úrovni A2 ERRJ.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test
Aktivní účast na výukových aktivitách, systematické vypracovávání domácích úkolů, průběžné testy, prezence.
|
Doporučená literatura
|
-
Berna de Boer, Margaret van der Kamp, Birgit Lijmbach. (2016). Nederlands in actie. Methode NT2 voor hoogopgeleide anderstaligen. Bussum.
-
Čermák, F. - Hrnčířová, Z. (1997). Nederlands Tsjechisch Woordenboek.
|