Vyučující
|
-
Páral Karel, Mgr. et Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vztahy s médii jako součást Public Relations 2. Media relations v kreativních odvětvích: současné trendy 3. Mediální organizace; klasifikace médií 4. Mediální krajina v kontextu kreativních odvětví 5. Osobnost tiskového mluvčího a jeho agenda 6. Mediální plán 7. Tisková zpráva a její efektivní využití 8. Tisková konference, brífink 9. Mediální trénink 10. Krizová komunikace 11. Praktický workshop I. 12. Praktický workshop II.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou náplní, profesními standardy a aktuálními trendy v oblasti vztahů s médii se speciálním důrazem na oblast kreativních odvětví. V rámci kurzu budou diskutována stěžejní témata a ve formě workshopu budou studenti vypracovávat praktický projekt.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Absolvování písemného testu s účastí ve vypsaném termínu je podmínkou získání zápočtu zároveň s aktivní účastí na cvičeních (jsou povoleny dvě absence) a účastí na zpracování prakticky zaměřeného skupinového projektu. Minimální hranice pro hodnocení uspěl/a v závěrečném testu je 70 % z dosažitelného maxima.
|
Doporučená literatura
|
-
BEDNÁŘ, Vojtěch. (2011). Mediální komunikace pro management.. Praha: Grada Publishing.
-
Halada, J. Marketingová komunikace a public relations.
-
Hejlová, D. (2015). Public relations. Praha: Grada.
-
McQail, D. Úvod do terorie masové komunikace.
-
OSVALDOVÁ, B. A KOL. Zpravodajství v médiích. Praha : Karolinum, 2001.
-
Svoboda, V. (2009). Public relations moderně a účinně. Brno: Computer Press.
|