Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Management psaní vědeckých projektů (4 výukové hodiny) 2. Management vědecké práce (8 výukových hodin) 3. Marketing vědeckých výsledků (8 výukových hodin) 4. Self marketing a self management (4 výukové hodiny) 5. Krizový management (4 výukové hodiny)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je seznámit posluchače se způsoby manažerské, personalistické a marketingové práce, jakými jsou například zásady výběru spolupracovníků, vytváření pracovních týmů, vedení týmů, otázky delegace pracovních povinností, způsobilá manažerská komunikace, administrativa a logistika, propagace vlastních výsledků vědy a výzkumu (jak ve vztahu ke sféře odborné, tak i ke sféře široké veřejnosti).
Kurz seznámí posluchače s postupem zpracování vědeckých problémů od první invence až po konkrétní organizaci výzkumné práce, se základy marketingu od analýzy až po distribuci vědeckých výsledků širokému publiku, se způsoby budování vlastní kariéry včetně osobnostního růstu, se způsoby budování vlastní kariéry včetně osobnostního růstu.
|
Předpoklady
|
Zájem o práci ve vědě a výzkumu
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na seminářích
|
Doporučená literatura
|
-
ARMSTRONG, M. (1999). Personální management.. Praha, Grada Publishing.
-
CIMBÁLNÍKOVÁ L. Manažerské dovednosti I. Olomouc: VUP, 2009..
-
GREEN, K., HANKE, O. Řízení v krizových situacích: příklady efektivních strategií. Praha: Management Press, 2004..
-
PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008..
-
Smith, P. Moderní marketing. Computer Press, Praha 2001..
-
VYMĚTAL Š. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada 2009..
|