Vyučující
|
-
Trampota Tomáš, PhDr. Ph.D.
-
Bína Daniel, doc. PhDr. Ph.D.
-
Orság Petr, doc. PhDr. Ph.D.
-
Foret Martin, Mgr. Ph.D.
-
Foretová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Jílek Viktor, Mgr. Ph.D.
-
Sloboda Zdeněk, Mgr. Ph.D.
-
Páral Karel, Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Jansová Iveta, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
konzultace nad zadaným tématem práce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Studenti budou obeznámeni s tím, jaké požadavky jsou na diplomovou práci kladeny a jaké standardy musí diplomová práce splňovat. Seminář zahrnuje rovněž pravidelné konzultace s vedoucím práce v průběhu jejího psaní. Podmínky diplomového semináře si určuje vedoucí práce.
- umí zvolit vhodnou výzkumnou metodu a provést vlastní vědeckou činnost - umí definovat a po teoretické stránce zvládnout vybrané téma s užitím odborné literatury - umí aplikovat kvalitativní, kvantitativní a komparativní výzkumné metodologie a techniky sběru empirických dat v komunikačním a mediálním výzkumu.
|
Předpoklady
|
Kurz je povinný pro studenty magisterského studia, kteří chtějí obhajobat diplomovou práci. Studenti musí mít nejdříve schválený projekt diplomové práce vedoucím práce a musí nejdříve absolvovat kurz: - Pilotní projekt diplomové práce (KZU/PPDM)
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Požadavky pro získání zápočtu si určuje příslušný vedoucí práce.
|
Doporučená literatura
|
-
Čmejrková, S., Světlá, J., & Daneš, F. (1999). Jak napsat odborný text. Voznice: Leda.
-
dle tématu práce. dle tématu práce.
-
Hendl, J. (2008). Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál.
-
Katedra žurnalistiky. (2013). Informace k DP na stránkách Katedry žurnalistiky.
-
Šanderová, J., & Miltová, A. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON).
-
Trampota, T., & Vojtěchovská, M. (2010). Metody výzkumu médií. Praha: Portál.
|