Název předmětu | Vzdělávání a personální rozvoj |
---|---|
Kód předmětu | KSA/VPR |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Základní personální funkce v organizaci. 2. Profesní mapa andragogiky - aplikace akčního pole na aktuální prostředí pracovního trhu. 3. Měkké dovednosti. 4. Kompetence. Kompetenční model. 5. Získávání zaměstnanců. 6. Výběr zaměstnanců. 7. Hodnocení pracovního výkonu. 8. Návaznost hodnocení pracovníků na další personální činnosti. 9. Rozvoj zaměstnanců. 10. Další odborné vzdělávání zaměstnanců. 11. Zaměstnanecké poradenství. 12. Rekapitulace vztahu vzdělávání a personálního rozvoje jako jednoho z akčních polí andragogiky.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je naučit studenty aplikovat teoretické poznatky získané v průběhu studia v konkrétních situacích spojených se vzděláváním dospělých a personálním rozvojem. Seznam témat je pouze orientační, témata budu upravena podle potřeb studentů.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Závěrečná zpráva
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Andragogika (2016) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |