Vyučující
|
-
Gigalová Veronika, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vzdělávání v organizaci - terminologický kontext 2. Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků 3. Prostředí vzdělávání v organizaci 4. Integrace vzdělávání v organizaci - strategický a kompetenční přístup 5. Systematické a plánované vzdělávání v organizaci 6. Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb 7. Kompetence 8. Kompetenční modely 9. Tvorba kompetenčního modelu 10. Projekt analýzy vzdělávacích potřeb 11. Realizace analýzy vzdělávacích potřeb 12. Interpretace výsledků analýzy vzdělávacích potřeb
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studující s terminologickým i společenským a legislativním kontextem vzdělávání v organizaci a naučit je znát základní podmínky a fáze systematického vzdělávání.
Student bude po ukončení předmětu: - vědět a dokáže popsat, co spadá do kontextu vzdělávání v organizaci - schopen využít relevantní legislativní normy upravující vzdělávání v organizaci - vědět, které fáze tvoří systematické vzdělávání v organizaci - bude schopen tyto jednotlivé fáze připravit a zrealizovat v kontextu vzdělávání v organizaci - dokáže provést analýzu vzdělávacích potřeb
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
|
Doporučená literatura
|
-
Bartoňková, H. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010..
-
Belcourt, M., Wright, P. C.:. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. 1. vyd. Praha 1998..
-
Kubeš, M., Spillerová, D., & Kurnický, R. (2004). Manažerské kompetence. Praha: Grada.
-
Plamínek, J., Fišer, R. (2005). Řízení podle kompetencí. 1. vyd.. Praha.
|