Název předmětu | Vývoj edukologického myšlení |
---|---|
Kód předmětu | KSA/VEMY |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Po přednáškovém uvedení do tématu budeme pracovat převážně seminárně a tutoriálně.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Výstupy z učení |
Zprostředkovat velkou variabilitu vývoje edukologického myšlení, s drobným příhledem k možnostem inspirace pro edukologickou současnost.
Orientace v problematice. |
Předpoklady |
Ochota zapojit se do seminární a diskuzní práce, pracovat samostatně se seminárními texty.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
Ochota zapojit se do seminární a diskuzní práce, pracovat samostatně se seminárními texty. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|