Předmět: Vzdělávání a personální rozvoj

» Seznam fakult » FIF » KSA
Název předmětu Vzdělávání a personální rozvoj
Kód předmětu KSA/VAPRO
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dočekal Vít, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Témata budou vycházet ze znalostí a zkušeností studentů nebo jejich požadavků. 1. Akční pole andragogiky. 2. Profese andragogiky. 3. Požadavky na andragoga. 4. Měkké dovednosti. 5. Další vzdělávání andragogů. 6. Specifická témata spojená se vzdělávání a personálním rozvojem.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Výstupy z učení
Cílem předmětu je propojení teoretických znalostí studentů s akčním polem andragogiky.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Závěrečná zpráva

Doporučená literatura
  • BELZ,H.,SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portál, 2001.
  • Častorál, Z. Základy moderního managementu.
  • Dvořáková, M. et al. (2014). Aktuální témata učení a vzdělávání dospělých. Praha: Česká andragogická společnost..
  • Jochmann, V.:. Výchova dospělých - andragogika. In: AUPO, Sociologica - Andragogica 1, 1992, str. 11 - 22..
  • Langer, T. (2016). Moderní lektor. Praha: Grada.
  • PLAMÍNEK, J. Vzdělávání dospělých. Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3235-0..
  • Šikýř, M. (2014). Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů. Praha: Grada, Manažer.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr