Vyučující
|
-
Veselský Pavel, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. uvedení do studia (studium na vysoké škole) 2. uvedení do vědecké práce (co je věda, plagiátorství, citace - APA, ĆSN)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Aktivizující práce ve skupinách
- Domácí příprava na výuku
- 5 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s teoretickým fundamentem oboru i s organizačními záležitostmi studia. Disciplína má propedeutický charakter a jejím záměrem je uvést studenty do problematiky řízení vzdělávacích institucí, úzce propojující teorii s praxí. Studenti získají základní znalosti a dovednosti v oblasti práce v odborném stylu a práce s informačními zdroji.
Bez předpokladů.
|
Předpoklady
|
Bez předpokladů.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Ochota aktivně se zapojit (seminární část výuky).
|
Doporučená literatura
|
-
Interní materiály (pokyny) ke zpracování bakalářské diplomové práce..
-
Disman, M. (1998). Jak se vyrábí sociologická znalost.. Praha: Karolinum.
-
Kubátová, H., & Šimek, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce: jak napsat diplomovou práci ve společenskovědních a humanitních oborech : praktická příručka. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Kubátová, H. - Šimek, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce: jak napsat diplomovou práci ve společenskovědních a humanitních oborech. Praktická příručka. Olomouc.
-
Lužný, D. (2013). Metodologie společenských věd.. Olomouc.
|