-
BARTOŇKOVÁ, H. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5..
-
Bartoňková, H. (2011). Metodika a didaktika vzdělávání dospělých: studijní text pro kurz Certifikovaný lektor vzdělávání dospělých, specificky připravený pro pedagogické pracovníky škol zapojených do projektu UNIV 2 Kraje..
-
Bartoňková, H. (2007). Vzdělávací strategie.. Olomouc.
-
Belcourt, M., Wright, P. C.:. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. 1. vyd. Praha 1998..
-
Canfield a kol. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře, Portál, Praha 1998.
-
CANGELOSI, J.S. (1994). Strategie řízení třídy. Praha : Portál.
-
Dočekal, V. (2013). Outdoor trénink. Olomouc.
-
grecmanová, H.; Urbanovská, E. (2007). Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP.. Olomouc: Hanex.
-
Hanuš, R., & Chytilová, L. (2009). Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada.
-
Kubeš, M., Spillerová, D., & Kurnický, R. (2004). Manažerské kompetence. Praha: Grada.
-
MAŇÁK, J., ŠVEC, V. (2003). Výukové metody.. Brno: Paido.
-
Mohauptová Eva, Zahrádková Eva. (2005). Teambuilding. Cesta k efektivní spolupráci..
-
MUŽÍK, J. Androdidaktika. Praha: ASPI, 2004. ISBN 80-7357-045-9..
-
Mužík J. (2011). Řízení vzdělávacího procesu: andragogická didaktika. Wolters Kluwer.
-
Petty. G. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
-
Pike,G. - Selby,D. (1994). Globální výchova. Grada, Praha.
-
Plamínek, J., & Fišer, R. (2005). Řízení podle kompetencí: management by competencies v praxi : strategické směřování firmy : řízení procesů a zdrojů : zvládání ohrožujících situací : rozdělení rolí a úloh : hodnocení a motivace lidí. Praha: Grada Publishing.
-
PODLAHOVÁ, Libuše et al. (2012). Didaktika pro vysokoškolské učitele. Praha: Grada.
-
Silberman,M. (1997). 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Portál, Praha.
-
Svatoš, V., Lebeda, P. Outdoor trénink. Praha: Grada, 2005..
|