-
CANFIELD, J., SICCONE, F. (1998). Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře.. Praha: Portál.
-
COVEY, S. R. (2010). 7 návyků skutečně efektivních lidí.. Praha.
-
Drahanská, P. Učení prožitkem: Jak postavit vaše rozvojové, výchovné a vzdělávací programy na požitku. 2020.
-
Kolář, J. (2013). Práce s reflexí u lektorů osobnostně sociálního rozvoje. Brno: Masarykova univerzita.
-
Mareš, J. (1998). Styly učení žáků a studentů. Praha, Portál.
-
Nehyba, J., Lazarová, B., Kolb, D.A., Korthagen F. A. J., Boud, D., Jarvis, P., Moon, J. A., Kolář, J., Dobrovolná, S., Švec, J., Valenta, J. (2014). Reflexe v procesu učení. Desetkrát stejně a přece jinak... Brno: Masarykova univerzita.
-
Novotný, J. (2021). Čtení - reflexe - interpretace: elementární úvod do práce s textem. Praha: Togga.
|