Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
-
Ballantine, J. H., Hammack, F. M., Stuber, J. (2017). The sociology of education : a systematic analysis. ew York ; and London : Routledge.
-
DOPITA, M. Pierre Bourdieu o umění, výchově a společnosti. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007, s. 39-75, 105-125..
-
Hamplová, Dana a kol. (2018). Na vzdělání záleží : Jak vzdělanostní rozdíly ovlivňují osudy lidí v české společnosti. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury.
-
Havlík, R., Koťa, J. (2002). Sociologie výchovy a školy.. Praha: Portál.
-
Havlík, R., Koťa, J. (2011). Sociologie výchovy a školy.. Praha: Portál.
-
Illich, I. (2001). Odškolnění společnosti: polemický spis. . Praha: SLON .
-
Katrňák, T. (2004). Odsouzeni k manuální práci.. Praha: SLON.
-
MATĚJŮ, P., STRAKOVÁ, J. Role rodiny a školy v reprodukci vzdělanostních nerovností. Sociologický pohled na úlohu víceletých gymnázií ve světle výzkumu PISA 2000. Sociologický časopis. 2003, roč. 39, č. 5, s. 625-652..
-
PROKOP, J. (2005). Škola a společnost v kritických teoriích druhé poloviny 20. století. Praha.
-
RABUŠICOVÁ, M. K sociologii výchovy, vzdělání a školy. Brno: MU, 1991..
-
Sadovnik, A. R., Coughlan, R. W. (2016). Sociology of education : a critical reader. New York: Routledge.
|