Vyučující
|
-
Veselský Pavel, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Sebezkušenostní a seminární práce na tématu kurzu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Laborování, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Seminární formou a formou cvičení zkušenostně představit téma "učící(ho se) Self" v širokém edukologickém kontextu.
Orientace v problematice, sebezkušenost.
|
Předpoklady
|
Ochota sebezkušenostně a seminárně pracovat.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Ochota sebezkušenostně a seminárně pracovat.
|
Doporučená literatura
|
-
Clemente, M. (2017). Outside home. Notes on reflexivity.. Academicus.
-
Cruz, S. A., & Monteiro, B. (2017). Rescuing the Error: A Methodological Note on the Use of Reflexivity in the Research Process.. Qualitative Sociology Review.
-
Finlay, L., & Gough, B. (2003). Reflexivity: A practical guide for researchers in health and social sciences.. Oxford: Blackwell Science.
-
Theodoulides, L., & Jahn, P. (2013). Reflexná metóda.. Bratislava: Wolters Kluwer.
-
Veselský, P., Poslt, J., Majewská, P., Bolcková, M. (2013). Addressing Spirituality in Experiential Learning.. Isman, A. Sexton, C. Franklin, T. Eskicumali, A. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 328-337.
|