Vyučující
|
-
Hlavinka Filip, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Realizace vzdělávací akce - kontext, determinanty (projektování vzdělávací akce, kurikulum, didaktické principy). 2. Learning Design 3. Struktura a formulace cílů a obsahu vzdělávání. 4. Organizační formy vzdělávání dospělých. 5. Metody vzdělávání dospělých. 6. Vzdělavatel dospělých, příprava lektora. 7. Účastník vzdělávání dospělých. 8. Vybrané nástroje využitelné pro realizaci vzdělávací akce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem disciplíny je seznámit studenty se základními faktory ovlivňujícími realizaci vzdělávací akce.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
|
Doporučená literatura
|
-
Bartoňková, H. (2010). Firemní vzdělávání. Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků.. Praha.
-
KALHOUS, Z., OBST, O. (2002). Školní didaktika.. Praha: Portál.
-
Petty. G. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
-
PLAMÍNEK, J. Vzdělávání dospělých. Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3235-0..
|