Vyučující
|
-
Hlavinka Filip, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Projektování vzdělávací akce, terminologický kontext. 2. Identifikace vzdělávacích potřeb 3. Interpretace výsledků analýzy vzdělávacích potřeb 4. Způsoby, druhy, metody a formy vzdělávání 5. Speciální didaktické postupy 6. Prostředky didaktické techniky 7. Předkalkulace a konečné vyúčtování vzdělávací akce 8. Realizace a evaluace vzdělávací akce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem výuky je naučit studenty vytvořit projekt konkrétní vzdělávací akce dle stanovených náležitostí a dle zaměření vzdělávací akce na základě kroků vyplývajících z charakteristiky obecného a úkolového prostředí a z analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb, včetně návrhu na evaluaci.
kompetence v rozsahu cíle předmětu
|
Předpoklady
|
Bez předchozích předpokladů.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou
Na základě probraného učiva viz Obsah a Literatura.
|
Doporučená literatura
|
-
Bartoňková, H.:. Projektování vzdělávací akce. Studijní text pro kombinované studium. Olomouc 2006..
-
Belcourt, M., Wright, P. C.:. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. 1. vyd. Praha 1998..
-
Buckley, R.; Caple, J.:. Trénink a školení. 1. vyd. Brno 2004..
-
Kubeš, M.; Spillerová, D.; Kurnický, R.:. Manažerské kompetence. Způsobilosti výjimečných manažerů. 1. vyd. Praha 2004..
-
Mužík, J.:. Andragogická didaktika. 1. vyd. Praha 1998..
|