Vyučující
|
-
Topinka Daniel, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem praktika je rozvinout schopnost studenta vypracovat design výzkumu a následně samostatně provést terénní výzkum a obhájit si jeho výsledky.
Praktikum se zaměřuje na rozvoj dovednosti se zorientovat v terénu a vytvořit v daném čase potřebná data a poté i reflektovat vlastní výzkumnou činnost. Student si zvolí téma, vypracuje plán výzkumu, vstoupí do terénu, vytvoří data, provede jejich záznam a vyhodnotí vlastní působení.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Vykonání samostatného a supervidovaného terénního výzkumu, odevzdání zprávy z výzkumu (rozsah 5 NS).
|
Doporučená literatura
|
-
Bernard, H. R. (2011). Research Methods in Anthropology: Qualitative and Quantitative Approaches..
-
Creswell, J. W. (2007). Qualitative Inquiry and Research Design: Choosing Among Five Approaches..
-
Creswell, J. W. (2009). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches..
-
Denzin, N. K., Lincoln, Y. S. (2005). The SAGE Handbook of Qualitative Research..
-
Wertz, F. J. et al. (2011). Five Ways of Doing Qualitative Analysis: Phenomenological Psychology, Grounded Theory, Discourse Analysis, Narrative Research, and Intuitive Inquiry..
|