Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Témata: - úvod do psaní projektových žádostí, - úvod do psaného projevu v anglickém jazyce, - týmová práce, - stádia práce na projektové žádosti, - jednotlivé části projektových žádostí, - úrovně formálního stylu v psaném projevu. Získané dovednosti: - orientovat se v zadání projektové žádosti - aktivně vést diskusi na téma projektové žádosti - připravit podklady k projektové/grantové žádosti - napsat kvalitně strukturovanou a srozumitelnou projektovou žádost - vyhodnotit zpětnou vazbu na žádost - na základě zpětné vazby žádost přepracovat.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem semináře je nácvik konkrétních projektových dovedností v anglickém jazyce pro potřeby akademického prostředí. Kurz bude sloužit jako obecný průvodce k procesu přípravy a tvorby projektových/grantových žádostí. Obsah kurzu bude zaměřen zejména na zpracování a strukturu projektové žádosti a psaný projev.
Získané dovednosti: - orientovat se v zadání projektové žádosti - aktivně vést diskusi na téma projektové žádosti - připravit podklady k projektové/grantové žádosti - napsat kvalitně strukturovanou a srozumitelnou projektovou žádost - vyhodnotit zpětnou vazbu na žádost - na základě zpětné vazby žádost přepracovat.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Povinná účast, aktivitní prezentace projektové žádosti v AJ.
|
Doporučená literatura
|
-
Národní standard kompetencí projektového řízení, verze 3.2. Brno: SPŘ o.s., 2012. Výkladový slovník projektového řízení česko ? anglický a anglicko - český Verze CzNCB 3.2.
-
McCarthy, M., O´Dell, F. (2016). English Vocabulary in Use. Upper-Intermediate & Advanced/M..
-
Šesták, Z. (2000). Jak psát a přednášet o vědě. Praha: Academia.
-
Štěpánek L. a kol. (2018). Academic English ? Akademická angličtina Průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce. Praha: Grada Publishing, a.s..
|