Vyučující
|
-
Klimentová Eva, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Prezentace přínosu a závěrů bakalářské diplomové práce i její koncepce, obhajoba práce, abstrakt kvalifikační práce a jeho význam.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem disciplíny je odevzdání bakalářské diplomové práce, která bude splňovat stanovené požadavky na zpracování. Klíčovou strategií předmětu jsou individuální konzultace s vedoucím práce. Nicméně ve cvičení budou studenti vedeni k dovednosti stručně a výstižně představit hlavní přínos své práce i její koncepci a připravit se tak na obhajobu práce.
Po absolvování předmětu budou studenti schopni: -vytvořit abstrakt bakalářské práce, - dokončit závěrečnou práci tak, aby splňovala nároky na odborné, obsahové i formální zpracování, - fundovaně reagovat na připomínky oponentů, - vyvodit z připomínek podněty pro další práci, pro svůj další profesní rozvoj.
|
Předpoklady
|
MEBP1, MEBP2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Závěrečná zpráva
Plnění individuálních úkolů, samostatná tvůrčí činnost, spolupráce s vedoucím práce. Kontaktní výuka, příprava prezentace, vystoupení ve cvičení.
|
Doporučená literatura
|
-
Interní materiály (pokyny) ke zpracování bakalářské diplomové práce..
-
Lužný, D. (2013). Metodologie společenských věd.. Olomouc.
-
Šanderová, J. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky.. Praha: SLON.
-
ŠIMEK, D.,KUBÁTOVÁ, H. (2002). Od abstraktu do závěrečné práce: jak psát (a možná i napsat) závěrečnou práci ve společenských oborech. . Olomouc.
|