1. Personality of the lecturer and his role in the educational process. 2. Lecturer's functions and competences. 3. Didactic principles. 4. Designing an educational event - analysis, planning, implementation, evaluation. 5. Traditional methods of education - lecture, seminar, discussion methods, demonstration. 6. Aids in education. 7. Activation methods in education. 8. Presentation skills.
|
-
Bartoňková, H. (2011). Metodika a didaktika vzdělávání dospělých: studijní text pro kurz Certifikovaný lektor vzdělávání dospělých, specificky připravený pro pedagogické pracovníky škol zapojených do projektu UNIV 2 Kraje..
-
Čapek, R. (2015). Moderní didaktika. Praha: Grada.
-
Dvořáková, M. (2013). Lektorské kompetence. Olomouc: VUP..
-
Maňák, J., Švec, V. (2003). Výukové metody.. Brno:Paido.
-
Mužík, J. (2010). Androdidaktické aspekty a principy vzdělávání lektorů.
-
Mužík, J. (2004). Androdidaktika. Praha: ASPI.
-
Mužík, J. (2011). Řízení vzdělávacího procesu: andragogická didaktika.
-
Petty, G. (2013). Moderní vyučování. (6. rozšířené a přepracované vydání). Praha: Portál.
-
PLAMÍNEK, J. Vzdělávání dospělých. Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3235-0..
-
PODLAHOVÁ, Libuše et al. (2012). Didaktika pro vysokoškolské učitele. Praha: Grada.
-
Prusáková, V. (2014). Osobnos. lektora vo vzdelavani dospely.ch. Banska Bystrica: Belianum..
-
Silbermann, M. (1997). 101 metod pro aktivni vy.cvik a vyu.ovani. Praha: Portal..
-
Sitná, D. (2009). Metody aktivního vyučování : spolupráce žáků ve skupinách. Praha: Portál.
-
ŠOFEROVÁ, J. Lektorské finty: Jak připravit a realizovat zajímavá školení. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2483-6..
|