Vyučující
|
-
Ryšavý Dan, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Studenti zkoumají možnosti konferenčních prezentací výsledků své práce (např. účasti na projektu); 2. Příprava konferenční přihlášky, organizace cesty, domluva úhrad a zdůvodnění konferenčního vystoupení (odbornost či společenská relevance) 3. Příprava ohlášeného příspěvku (prezentace, posteru) vycházejícího z vlastní - individuální či kolektivní - práce studenta 4. Vlastní aktivní konferenční účast (tj. prezentace příspěvku či obhajoba posteru) 5. Doložení účasti pro zapsání zápočtu, sdílení zkušeností
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Student se aktivně podílí na přípravě vystoupení a také sám či ve spolupráci s dalšími prezentuje výsledky své práce.
Konference v projektu upevňuje a rozšiřuje prezentační dovednosti studentů
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Certifikát o absolvování stáže
Doložení aktivního vystoupení na konferenci či obhajoby posteru. Uznatelnost konference je třeba konzultovat předem.
|
Doporučená literatura
|
-
Adler, P.A., P. Adler. 2005. ?The Identity Career of the Graduate Student: Professional Socialization to Academic Sociology.? The American Sociologist, 6(2):11-27..
-
Babbie, E. R. (2013). The practice of social research. [Belmont, Calif.]: Wadsworth Cengage Learning.
-
Bryman, A. (2012). Social research methods. Oxford ; New York : Oxford University Press.
-
Hall, G. ed. (2006). Jak připravit úspěšnou přednášku. Praha : Galén.
-
Rowe, N. Academic & Scientific Poster Presentation: A Modern Comprehensive Guide. Springer, 2017.
-
Sousa, B.J., A.M. Clark 2017. ?Getting the Most Out of Academic Conference Attendance: Five Key Strategies.? International Journal of Qualitative Methods 16: 1-2.
-
Šanderová, J. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky.. Praha: SLON.
|