Vyučující
|
-
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
-
Poláchová Vašťatková Jana, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Marketingové řízení, marketingové prostředí organizace a instituce, trh vzdělávacích příležitostí, marketingový výzkum, nákupní chování spotřebitelů, segmentace a umisťování, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s využitím marketingu pro komunikaci vzdělávacích institucí s veřejností, objasnit vytváření marketingové strategie, procvičit aktivní zvládání marketingového mixu vzdělávacích institucí a marketingových nástrojů. Po absolvování předmětu studenti budou schopni: - definovat a vysvětlit podstatu marketingu, - charakterizovat specifika marketingu ve výchovně vzdělávacích institucích, - objasnit principy trhu vzdělávacích příležitostí, - na konkrétních příkladech demonstrovat odlišnosti veřejnosti výchovně vzdělávacích institucí, - posoudit aktuální marketingovou strategii výchovně vzdělávacích instituce, navrhnout funkční marketingovou strategii pro výchovně vzdělávacích instituce.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
|