Předmět: Marketing vzdělávacích institucí - RV20

» Seznam fakult » FIF » KSA
Název předmětu Marketing vzdělávacích institucí - RV20
Kód předmětu KSA/KMVZ
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
  • Poláchová Vašťatková Jana, doc. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Marketingové řízení, marketingové prostředí organizace a instituce, trh vzdělávacích příležitostí, marketingový výzkum, nákupní chování spotřebitelů, segmentace a umisťování, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámit studenty s využitím marketingu pro komunikaci vzdělávacích institucí s veřejností, objasnit vytváření marketingové strategie, procvičit aktivní zvládání marketingového mixu vzdělávacích institucí a marketingových nástrojů. Po absolvování předmětu studenti budou schopni: - definovat a vysvětlit podstatu marketingu, - charakterizovat specifika marketingu ve výchovně vzdělávacích institucích, - objasnit principy trhu vzdělávacích příležitostí, - na konkrétních příkladech demonstrovat odlišnosti veřejnosti výchovně vzdělávacích institucí, - posoudit aktuální marketingovou strategii výchovně vzdělávacích instituce, navrhnout funkční marketingovou strategii pro výchovně vzdělávacích instituce.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr