-
Koncepce rozvoje výchovně vzdělávací soustavy ČR, vybraných krajů, příp. i měst/regionů..
-
Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020.
-
Chvál, M. et al. (2012). Školy na cestě ke kvalitě. Systém podpory autoevaluace škol v ČR. Praha: NÚV..
-
Janík, T. (2016). Kvalita (ve) vzdělávání. Praha, Munipress.
-
MacBeath, J. et al. (2006). Serena aneb Autoevaluace škol v Evropě. Fakta: Žďár nad Sázavou..
-
Michek, S. (2006). Příručka pro sebehodnocení poskytovatelů odborného vzdělávání..
-
Michek, S. (2014). Kolegiální evaluace školy. Pardubice: Gaudeamus..
-
Nezvalová, D. Kvalita ve škole. [online] Dostupné na www.comenius.upol.cz/indexkva.htm.
-
Nezvalová, D., Obst, O., Prášilová, M. (1997). Řízení kvality. Dostupné z www.msmt.cz.
-
Pol, M. et al. (2013). Když se školy učí. Brno: MU..
-
Poláchová Vašťatková, J. (2010). Autoevaluace a benchmarking ve škole. Olomouc: Hanex..
-
Vašťatková, J., Michek, S. Studijní opora v elektronické podobě (EDIS):(2010) Modely řízení kvality a škola. Olomouc: UP..
-
Vašťatková, J. (2007). Úvod do autoevaluace školy. Olomouc: UP..
|