Vyučující
|
-
Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
-
Poláchová Vašťatková Jana, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Teorie vzdělávání, provázanost kurikula a koncepce pedagogické práce vzdělávací instituce, fáze a zákonitosti řízení pedagogické práce, specifika řízení pedagogické práce vzdělávací instituce a možnosti jejich zohlednění
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - vyjmenovat a stručně vysvětlit podstatu teorií vzdělávání, - objasnit a na příkladech z praxe posoudit žádoucí provázanost kurikula a koncepce pedagogické práce vzdělávací instituce, - popsat fáze a zákonitosti řízení pedagogické práce vzdělávací instituce, zdůvodnit jeho specifika (včetně vlivů vnějšího prostředí) a uvést možnosti jak tato specifika při řízení pedagogické práce zohlednit
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Prokazatelné splnění výstupů z obou tutoriálů stanovených v pracovním listu pro uvedený ak. rok, aktivní participace na tutoriálech.
|
Doporučená literatura
|
|