Vyučující
|
-
Dopita Miroslav, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Konzultace s vedoucím práce 2. Finální strukturace kapitol práce 3. Formulace odpovědí k dosažení cíle a zodpovězení výzkumné otázky 4. Formulace diskuse a závěru práce 5. Kontrola odkazování v textu a seznamu literatury a zdrojů 6. Formální náležitosti diplomové práce 7. Aktualizace zadání práce v informačním systému 8. Registrace diplomové práce k obhajobě 9. Odevzdání práce pro oponenty
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je finalizovat teoretickou a empirickou část diplomové práce podle náležitostí požadovaných odbornou komunitou a v souladu s pravidly kladenými na diplomové práce.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Rozhovor, Závěrečná zpráva
Student předloží ke konzultaci první kompletní verzi práce, kde je propojená teoretická a empirická část práce. Práce obsahuje diskusi a závěr. Student reaguje na připomínky vedoucího práce zapracováním do další verze práce. Student aktualizuje informace o diplomové práci v informačním systému, vloží práci do informačního systému. Následně vytištěnou a svázanou práci dodá na katedru, aby mohla být postoupena oponentům.
|
Doporučená literatura
|
-
Eco, U. (1997). Jak napsat diplomovou práci. Olomouc.
-
Gavora, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. 2. rozš. vyd.. Brno: Paido.
-
Kubátová, H. (2009). Rukověť autora diplomky : [čtení a psaní odborných textů ve společenskovědních a humanitních oborech]. Olomouc; Univerzita Palackého.
-
Šanderová, J. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky.. Praha: SLON.
-
Švaříček, E., Šeďová, K. a kol. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách.. Praha: Portál.
|