Vyučující
|
-
Hlavinka Filip, Mgr. Ph.D.
-
Banárová Katarína, Mgr. Ph.D.
-
Dopita Miroslav, doc. Mgr. Ph.D.
-
Dočekal Vít, Mgr. Ph.D.
-
Poláchová Vašťatková Jana, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kubátová Helena, doc. PhDr. Ph.D.
-
Gigalová Veronika, PhDr. Ph.D.
-
Grecmanová Helena, prof. PhDr. Ph.D.
-
Klimentová Eva, PhDr. Ph.D.
-
Skopal Ondřej, PhDr. Ph.D.
-
Veselský Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Špatenková Naděžda, PhDr. Mgr. Ph.D.
-
Lužný Dušan, prof. PhDr. Dr.
|
Obsah předmětu
|
1. Konzultace s vedoucím práce 2. Korekce teoretického ukotvení práce 3. Konkretizace výzkumné otázky, případně hypotéz 4. Konzultace s vedoucím práce 5. Upřesnění výzkumné metody 6. Aplikace metody výzkumu, tj. sběr materiálů/údajů/dat 7. Volba adekvátní metody zpracování a analýzy dat 8. Konzultace s vedoucím práce 9. Tvorba textu práce, teoretických částí práce, popisu metodologie 10. Doplňování zdrojů k tématu práce 11. Konzultace s vedoucím práce 12. Sledování naplňování cíle práce a výzkumných otázek při finalizaci diplomové práce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je na základě vystavěné teorie aplikovat metodu práce směřující k dosažení cíle a zodpovězení výzkumných otázek.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Rozhovor, Závěrečná zpráva
Student předloží teoretickou část práce, upraví cíl práce, výzkumnou otázku, specifikuje výzkumnou metodu, připraví výzkumný nástroj, aplikuje výzkumný nástroj, provede interpretaci získaných dat. Průběžně předkládá jednotlivé části práce ke konzultaci vedoucímu práce. Splnění předmětu zapisuje vedoucí diplomové práce.
|
Doporučená literatura
|
-
ECO, U. (1997). Jak napsat diplomovou práci. Olomouc.
-
GAVORA, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
-
Kubátová, H. (2009). Rukověť autora diplomky : [čtení a psaní odborných textů ve společenskovědních a humanitních oborech]. Olomouc; Univerzita Palackého.
-
Šanderová, J. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky.. Praha: SLON.
-
ŠVAŘÍČEK R., ŠEĎOVÁ, K. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
|