Vyučující
|
-
Grecmanová Helena, prof. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Kognitivní psychologie a pedagogický konstruktivismus jako teoretické zázemí a východisko aktivizačních postupů ve vzdělávání. Etapy výuky: evokace, uvědomění si významu, reflexe a jejich význam. Příklady a implementace vybraných aktivizačních metod. Didaktická analýza použitých metod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Studenti budou schopni - charakterizovat kognitivní psychologii a pedagogický konstruktivismus jako teoretické zázemí a východisko aktivizačních postupů ve vzdělávání. - vymezit etapy výuky: evokace, uvědomění si významu, reflexe a jejich význam. - uvést příklady a implementace vybraných aktivizačních metod. - provést didaktickou analýzu použitých metod.
Nejsou uvedeny.
|
Předpoklady
|
Absolvování didaktiky, androdidaktiky nebo technologií ve vzdělávání.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast a zapojování se do průběhu výuky. Plnění průběžných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
Grecmanová, Urbanovská. (2008). Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Olomouc.
|