Vyučující
|
-
Horáková Hana, doc. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je získání pedagogických znalostí a zejména praktických dovedností studenta a rozvoj schopnosti využít téma disertační práce v rámci samostatné výuky v předmětu v rámci výuky oboru kulturní antropologie anebo příbuzného oboru. Znalosti a dovednosti: Student je schopen naplánovat výuku dle programu předmětu, případně vytvořit vlastní program předmětu ve spolupráci s garantem daného předmětu a se školitelem; formulovat cíle, způsobilosti, obsah, metody a požadavky pro daný předmět; sestavit povinnou a doporučenou literaturu pro daný předmět; zprostředkovat odborné vědomosti studujícím ve výuce prostřednictvím různých pedagogických metod; vést seminární výuku a koordinovat práci studentů ve výuce; poskytnout studentům zpětnou vazbu na jejich práci v předmětu včetně formálního hodnocení. Osnova: 1. Naplánování výuky včetně pedagogických metod ve spolupráci s garantem předmětu, školitelem a vyučujícími 2. Výuka v předmětu a koordinace studentské práce dle programu předmětu 3. Poskytování zpětné vazby studentům předmětu, vyzvednutí kladných stránek a studijního pokroku, identifikace slabých stránek a případného zhoršení studijního výkonu 4. Formální zhodnocení studentské práce navržením známky garantovi kurzu, resp. vyučujícímu kurzu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je získání pedagogických znalostí a zejména praktických dovedností studenta a rozvoj schopnosti využít téma disertační práce v rámci samostatné výuky v předmětu v rámci výuky oboru kulturní antropologie anebo příbuzného oboru.
Znalosti a dovednosti: Student je schopen naplánovat výuku dle programu předmětu, případně vytvořit vlastní program předmětu ve spolupráci s garantem daného předmětu a se školitelem; formulovat cíle, způsobilosti, obsah, metody a požadavky pro daný předmět; sestavit povinnou a doporučenou literaturu pro daný předmět; zprostředkovat odborné vědomosti studujícím ve výuce prostřednictvím různých pedagogických metod; vést seminární výuku a koordinovat práci studentů ve výuce; poskytnout studentům zpětnou vazbu na jejich práci v předmětu včetně formálního hodnocení.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Studující spolupracuje se školitelem, garantem a s vyučujícím příslušného studijního předmětu na plánování výuky a na sestavení programu výuky předmětu včetně seznamu povinné a doporučené literatury - plán výuky s podrobným sylabem seminářů/přednášek kurzu student předkládá školiteli, garantovi předmětu a vyučujícímu kurzu, na jehož výuce participuje. Podíl studenta na přímé výuce dosahuje alespoň 50 % rozsahu předmětu, na jehož výuce student participuje. Vyučuje v předmětu dle plánu, zpracovává přípravu na konkrétní výuku, kterou konzultuje s vyučujícími. Komunikuje se studenty ve věcech výuky a evaluace, poskytuje jim zpětnou vazbu, podílí se na hodnocení studentů. Navrhuje-li student vlastní, originální témata kurzu, podléhá jeho realizace schválení garantem studijního programu, v jehož rámci se výuka navrhuje. Zápočet uděluje garant předmětu na základě písemné zprávy o výuce předmětu, kterou student předloží garantovi a školiteli.
|
Doporučená literatura
|
-
Dle příslušného vyučovaného předmětu..
|