Vyučující
|
-
Horáková Hana, doc. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Přečtení bakalářské práce 2. Identifikace silných a slabých stránek práce 3. Rozvržení struktury oponentského posudku 4. Formulace doporučení ke zlepšení kvality bakalářské práce 5. Sepsání oponentského posudku 6. Prezentace posudku a jeho diskuse při veřejné obhajobě
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je písemné zhodnocení bakalářské práce v oboru kulturní antropologie, popř. v příbuzném oboru na Katedře sociologie, andragogiky a kulturní antropologie FF UP dle za-dání vedoucího katedry.
Student umí kriticky a vyváženě zhodnotit odbornou práci bakalářské úrovně; dokáže strukturovat a formulovat písemnou formu takového hodnocení, včetně identifikace silných a slabých stránek práce, otázek pro autora práce a případných doporučení ke zlepšení práce; umí přednést hodnocení bakalářské práce a diskutovat je při obhajobě.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Podmínkou udělení zápočtu je vypracování a odevzdání oponentského posudku bakalářské práce v předepsaném termínu. Studující oponuje nejméně jednu, nejvýše tři bakalářské prá-ce. Doktorand/ka se zúčastní obhajoby bakalářské práce jako host v oponentské funkci. Student vypracuje a odevzdá zprávu o oponentuře závěrečné práce, kterou odevzdá garantovi předmětu a školiteli. Zápočet uděluje garant předmětu na žádost studujícího. Předmět je možné zapsat maximál-ně třikrát.
|
Doporučená literatura
|
-
Kubátová, H. (2009). Rukověť autora diplomky : [čtení a psaní odborných textů ve společenskovědních a humanitních oborech]. Olomouc; Univerzita Palackého.
-
Šanderová, J. a kol. (2007). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Několik zásad pro začátečníky.. Praha: SLON.
-
ŠIMEK, D.,KUBÁTOVÁ, H. (2002). Od abstraktu do závěrečné práce: jak psát (a možná i napsat) závěrečnou práci ve společenských oborech. . Olomouc.
|