Vyučující
|
-
Gigalová Veronika, PhDr. Ph.D.
-
Dočekal Vít, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Cesta od nápadu k produktu se společenským dopadem (určení zralosti nápadu) 2. Možné formy komercializace a zadání projektu k dalšímu zpracování transfer (znalostí - spin-off, licence; startup; projekt - zapojení komunity do svého projektu) 3. Úvodní analýzy projektu a jajich cílů (SWOT, SMART) 4. LeanCanvas - nástroj pro analýzu nápadů (Uživatelé, zákazníci a nabízené řešení) 5. Jak správně prezentovat svůj záměr (Elevator pitch) 6. Jak komunikovat svůj záměr k uživatelům (Value Propostion Canvas, marketingový plán projektu, nákupní rozhodování) 7. LeanCanvas II - nástroj pro analýzu nápadů (cesta k zákazníkům, unikátní výhody) 8. Jak ochránit svůj nápad (autorské a průmyslové právo jako nástroj, jiné možnosti ochrany, neférové výhody) 9. Co zajímá partnery a investory (MaInT Analýza) 10. Prezentační dovednosti 11. Příklady success story ve světě, SIUP 12. Finalizace studentských projektů 13. Prezentování projektu a výběr nejlepší práce k postupu do semifinále SIA
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
1. Životní cyklus vědeckého projektu 2. Vytváření společenského dopadu vědeckých výsledků 3. Nástroje pro definici správných cílů projektu 4. Prezentační dovednosti 5. Týmová práce Přednášejícími budou: Dr. Ing. Petr Kubečka, MCI, RTTP Ing. Filip Auinger
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Němec, V. (2002). Projektový management. Praha: Grada.
-
Poster, K., Applegarth, M. Projektový management, Portál, 2006.
|