Vyučující
|
-
Dopita Miroslav, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Aktuální reprezentace a funkcemi celoživotního učení a vzdělávání. 2. Sociální kontext celoživotního učení - vzdělanostní společnost 3. Koncept "learning to do" jako zdroj a zaměření celoživotního učení Výuka probíhá formou diskuse nad powerpointovou prezentací. Součástí výuky jsou vlastní ústní prezentace doktorandů, propojující výzkumné záměry doktorských prací s dílčími aspekty koncepce learning to do. V rámci projektu UPlift - Rozšíření a systematizace výuky ve světových jazycích na FF UP, reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0033, proběhla v ZS semetru 2012/13 workshop pana Petera Jarvise z Univerzitě v Surrey (VB) na téma Explorations in Personal Learning. Studijní materiály k workshopu najdete na: https://courseware.upol.cz/wps/portal/place_courseware/ksa/92all
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
1.Poskytnout doktorandům komparativní rámec k aktuální diskusi k problematice celoživotního učení a vzdělávání. 2.Seznámit doktorandy se základními determinantami proměn charakteru, cílů a funkcí celoživotního učení ve vzdělanostní společnosti 3.Osvojení metodologických principů teorie a praxe celoživotního učení a vzdělávání v intencích konceptu "learning to do".
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
|