Vyučující
|
-
Esparza Daniel, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
V kurzu budou probírány následující bloky: 1. Definición de turismo y tipos de turismo (rural, cultural, aventuras, literario, deportes, negocios, gastronómico, etc.). 2. Marketing y turismo: Imagen de marca: Breves nociones de cómo crear un logo y un slogan (Ejemplos: Guatemala, Olomouc y Grecia). 3. Breves nociones de lenguaje y publicidad (apuntes de clase) 4. Breve análisis de spots (videos de promoción) turísticos (Espana, República Checa y Perú) 5. TRABAJO PRÁCTICO: Crear un destino turístico, imagen de marca, publicidad. 6. Correcciones del trabajo: debate y mejoras de las presentaciones de los trabajos prácticos. 7. Varios: a) Breve historia de los orígenes del turismo. b) Principales destinos turísticos del mundo.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pracovní činnosti (dílny), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je aplikovat teoretické znalosti, které student (KRS) získal v předmětech týkajících se lingvistiky, literatury, historie a kultury, v praxi, konkrétně v používání přesvědčovacích technik jazyka reklamy. Kurz se zaměří především na oblast cestovního ruchu a marketingu turistických destinací (Spanělsko a L.A.).
Zvládnutí látky v rozsahu specifikovaném v cílech předmětu.
|
Předpoklady
|
Minimalně B2-C1 (Spanelstina)
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Závěrečná zpráva
1. Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím. 2. Prezentace 3. Příprava zadaných cvičení na každou hodinu 4. Final report
|
Doporučená literatura
|
-
Ordozgoiti de la Rica, R. e Ignacio Pérez Jiménez. (2003). Imagen de Marca. Madrid: Esic.
-
Rey Reguillo. (2007). Cine, Imaginario y Turismo: Estrategias de Seducción. Valencia: Tirant lo Blanch.
-
VV.AA. (2006). Marketing de Destinos Turísticos. Alcalá de Guadaira: Mas, S.L.
|