Vyučující
|
-
Svobodová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Ritterová Kateřina, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student zvládne gramatiku a slovní zásobu učebnice Portugalština v rozsahu 6 - 10 lekce. Pozornost je věnována praktické aplikaci získaných poznatků prostřednictvím jazykových cvičení a rozvíjení schopnosti mluveného projevu. Použity jsou AV programy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Příprava na zkoušku
- 11 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 19 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 21 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zvládnutí gramatiky a slovní zásoby učebnice Portugalština v rozsahu 6 - 10 lekce.
Student si zdokonalí schopnost domluvit se portugalsky v běžných denních situacích a osvojí si schopnost vyjádřit se v běžném písemném projevu.
|
Předpoklady
|
Absolutorium předmětu Další románský jazyk 1.
KRP/DRJ1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta
Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím.
|
Doporučená literatura
|
-
A. Tanzini. (2003). Giochiamo in italiano : cruciverba, rebus e giochi vari per imparare l'italiano divertendosi . Firenze.
-
Avelar, A. (1996). Lusofonia. Lisboa: Lidel.
-
Havlíková, M. - Jindrová, J. (1991). Portugalština pro samouky. Praha.
-
Havlíková, M. (2003). Portugalština pro samouky. Praha: Leda.
-
J. Janešová. Italština pro samouky. Leda, Praha.
-
Jindrová, J. (2001). Portugalština. Praha: Leda.
-
V. Pospíšilová, M. Ferrarová, E. Ferrarová. (2008). Učebnice současné italštiny, 1. díl. Computer Press, Brno.
|