Vyučující
|
-
Marini Alessandro, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kováčová Lenka, Mgr.
-
Tabacchini Paolo, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Systematické zdokonalování jazykových a komunikačních schopností, procvičování gramatických jevů (časy konjunktivu a jejich použití, nepravidelná slovesa, neosobní forma, trpný rod, imperativ, předložky, implicitní formy, řeč nepřímá) a slovní zásoby současné italštiny. Rozvíjení schopnosti spontánně a plynule komunikovat v italském jazyce na konkrétní i abstraktní témata, s adekvátně zvoleným registrem, výslovností a intonací dle daného kontextu. Při výuce jsou používány texty v psané podobě, audiovizuální prostředky, internet.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je praktické zvládnutí italské gramatiky a slovní zásoby v daném rozsahu a rozvíjet schopnost komunikativní interakce. Durante il corso verranno proposti agli studenti testi autentici di media complessita', in modo da poter consolidare la loro conoscenza delle strutture morfologiche dell'italiano. L'analisi testuale viene sempre affiancata da esercizi sul lessico, sulla morfologia, sull'ortografia.
Lo studente, grazie alla frequenza del corso, avra' la possibilita' di perfezionare il controllo delle strutture di base dell'italiano, e di sviluppare abilita' di comprensione testuale. Le attivita' proposte riusciranno anche a rafforzare la produzione orale e scritta dello studente, nonche' a rafforzare la sua competenza teorica sulla morfologia di base dell'italiano.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Písemný test
Aktivní účast na cvičeních, příprava na každou hodinu. U zkoušky se prověřuje znalost probrané látky.
|
Doporučená literatura
|
|