Vyučující
|
-
Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
|
Obsah předmětu
|
1. Self management tvůrce firmy 2. Analýza trhu 3. Detailní plán projektu 4. Finanční struktura 5. Bussiness plán 6. Právní formy obchodních firem ve Francii a v ČR 7. Vyjednávání 8. Prezentace bussiness plánu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem je předmětu je uvést studenty do problematiky podnikaní a s tím spojené finančního řízení a právního zázemí. Studenti umí sestavit bussiness plán. Jsou brány v potaz i měkké dovednosti jako vyjednávání, prezentace a sebeřízení. Kurz je sestaven interaktivní formou s využitím inovativních metod v rámci e-learningového prostředí Moodle. Studenti pracují s aktuálními materiály a získávají tak aktivní slovní zásobu v oblasti finančního řízení odpovídající potřebám trhu práce.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti umí sestavit business plán.
|
Předpoklady
|
Absolvování předmětů Odborný jazyk 1, 2, 3, 4, 5.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Práce s e-learningovým prostředím Moodle. Reakce na diskuze, plnění zadaných úkolů v Moodle. Povinná četba. Kurz je ukončen vypracováním bussiness plánu a ústní zkouškou.
|
Doporučená literatura
|
-
Fréry, F., Gerry J., Whittington, R., Scholes, K. (2011). Stratégie. Paris.
-
Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
-
Papin, R. (2011). La création d?entreprise. Paris.
-
Vernimmen, P. (2000). Finance d?entreprise. Paris.
|