Vyučující
|
-
Ondrušková Dana, Ing. Ph.D.
-
Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
|
Obsah předmětu
|
Úvod Produkt Zákazník Cena Distribuce Komunikace Obchodní oddělení Navázání kontaktu se zákazníky prostřednictvím e-mailu. Domluvení schůzky. Obchodní jednání Prodej řešení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem tohoto kurzu je poskytnout pochopení základních principů marketingu a zároveň umožnit praxi v různých situacích týkajících se řízení produktu, komunikace, prodeje a vztahů se zákazníky.
Student dokáže vhodně využít slovní zásobu v různých situacích, které obnáší široká škála marketingových činností.
|
Předpoklady
|
Předpokládá se absolvování předmětu Odborný jazyk pro řízení podniku 1.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Písemný test
Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny a aktivní účastí na seminářích.
|
Doporučená literatura
|
-
Blanc, M.-A, Le Gall M.-P. (2006). Toute la fonction commerciale. Paris.
-
Koníčková, Š. (2013). Notions fondamentales d'économie et de gestion. Olomouc.
-
Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
|