Předmět: Odborný jazyk 8

» Seznam fakult » FIF » KRF
Název předmětu Odborný jazyk 8
Kód předmětu KRF/ODBJ8
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Francouzština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
  • Pisklák Stanislav, Mgr.
Obsah předmětu
1. Obchod (strategie, taktika v mezinárodním prostředí) 2. Komunikace a ceny. Mezinárodní cenové strategie (analytická, rozhodovací, řídící) Positioning v mezinárodním prostředí 3. Distribuce (strategie, cesty) Přepravní podmínky 4. Finanční otázky a strategie postupu proti hrozbám souvisejícím s globalizací světové ekonomiky. Zahraniční platby

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení
  • Účast na výuce - 24 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 50 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 46 hodin za semestr
Výstupy z učení
Prakticky zaměřený kurs si klade za cíl prohloubit znalost slovní zásoby týkající se mezinárodního obchodu a strategického marketingu. Součástí kursu jsou i případové studie, na kterých studenti pracují v malých skupinách a výsledky své práce pak prezentují před svými spolužáky. Studenti se snaží řešit problémy, s nimiž se mohou setkat v nadnárodních společnostech.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia: Studenti umí analyzovat text, vést polemiku a odlišit drobné nuance týkající se mezinárodního obchodu a strategického marketingu.
Předpoklady
Absolvování předmětu KRF/OJ7.

Hodnoticí metody a kritéria
Známkou, Ústní zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta

- pravidelná docházka a příprava na seminář, aktivní účast - splnění všech podmínek stanovených vyučujícím
Doporučená literatura
  • Généreux, J. (2001). Introduction a l´économie. SEUIL.
  • Montbrial, T. a Fauchart, E. (2001). Introduction a l´économie: Microéconimie, macroéconomie, 2e édition. Dunod.
  • Rainelli, M. (2003). La nouvelle théorie du commerce international. La Découverte.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr