Předmět: Odborný jazyk 2

» Seznam fakult » FIF » KRF
Název předmětu Odborný jazyk 2
Kód předmětu KRF/ODBJ2
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Francouzština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
  • Pisklák Stanislav, Mgr.
Obsah předmětu
1.Úvod do marketingu 2.Produkt 3.Zákazník 4.Cena 5.Distribuce 6.Komunikace 7.Obchodní oddělení 8.Oslovení klientů e-mailem. Domluvení schůzky. 9.Obchodní schůzka 10.Prodej řešení 11. Prezentace skupinové práce, zpětná vazba

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
  • Účast na výuce - 37 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 50 hodin za semestr
Výstupy z učení
Cílem předmětu je získat slovní zásobu z oblasti marketingu a obchodního jednání, dále se naučit komunikovat se zákazníkem jak psanou, tak mluvenou formou. Studenti dokáží vysvětlit a aplikovat základní techniky moderního marketingu, včetně jeho nadnárodních prvků a využití internetu. Důraz je kladen na operativní marketing, neboť strategickým otázkám je věnována pozornost až v dalším studiu. Je pravidlem, že v rámci kurzu vystoupí odborník z praxe. Kurz je sestaven interaktivní formou s využitím inovativních metod v rámci e-learningového prostředí Moodle. Studenti pracují s aktuálními materiály a získávají tak aktivní slovní zásobu v oblasti marketingu odpovídající potřebám trhu práce.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti umí vysvětlit základní pojmy z marketingu a využít je při jednání se zákazníkem v praxi.
Předpoklady
Absolvování předmětu Odborný jazyk 1.
KRF/ODBJ1
----- nebo -----
KRF/OJ1

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Písemná zkouška

Práce s e-learningovým prostředím Moodle. Zaznamenávání nové slovní zásoby, reakce na diskuze, plnění zadaných úkolů v Moodle, stahování povinné četby. Skupinová práce. Kurz je ukončen zápočtovým testem ze slovní zásoby a zkouškou složenou z případové studie a ověření nabytých znalostí.
Doporučená literatura
  • Blanc, M.-A, Le Gall M.-P. (2006). Toute la fonction commerciale. Paris.
  • Koníčková, Š. (2013). Notions fondamentales d'économie et de gestion. Olomouc.
  • Koníčková, Š. (2013). Notions fondamentales d?économie et de gestion. Olomouc.
  • Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr