Název předmětu | Odborný jazyk 2 |
---|---|
Kód předmětu | KRF/ODBJ2 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Francouzština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1.Úvod do marketingu 2.Produkt 3.Zákazník 4.Cena 5.Distribuce 6.Komunikace 7.Obchodní oddělení 8.Oslovení klientů e-mailem. Domluvení schůzky. 9.Obchodní schůzka 10.Prodej řešení 11. Prezentace skupinové práce, zpětná vazba
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je získat slovní zásobu z oblasti marketingu a obchodního jednání, dále se naučit komunikovat se zákazníkem jak psanou, tak mluvenou formou. Studenti dokáží vysvětlit a aplikovat základní techniky moderního marketingu, včetně jeho nadnárodních prvků a využití internetu. Důraz je kladen na operativní marketing, neboť strategickým otázkám je věnována pozornost až v dalším studiu. Je pravidlem, že v rámci kurzu vystoupí odborník z praxe. Kurz je sestaven interaktivní formou s využitím inovativních metod v rámci e-learningového prostředí Moodle. Studenti pracují s aktuálními materiály a získávají tak aktivní slovní zásobu v oblasti marketingu odpovídající potřebám trhu práce.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti umí vysvětlit základní pojmy z marketingu a využít je při jednání se zákazníkem v praxi. |
Předpoklady |
Absolvování předmětu Odborný jazyk 1.
KRF/ODBJ1 ----- nebo ----- KRF/OJ1 |
Hodnoticí metody a kritéria |
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Práce s e-learningovým prostředím Moodle. Zaznamenávání nové slovní zásoby, reakce na diskuze, plnění zadaných úkolů v Moodle, stahování povinné četby. Skupinová práce. Kurz je ukončen zápočtovým testem ze slovní zásoby a zkouškou složenou z případové studie a ověření nabytých znalostí. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|