Předmět: Francouzský marketing 4

» Seznam fakult » FIF » KRF
Název předmětu Francouzský marketing 4
Kód předmětu KRF/FMK4N
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Francouzština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ralet Patrick, Dr.
  • Hildenbrand Zuzana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Probírané tematické okruhy: 1. Vedení jednání v obtížných a konfliktních situacích 2. Praktický nácvik vyjednávání ve složitějších vyjednávacích situacích 3. Příprava na zvolené vyjednávání

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 12 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 75 hodin za semestr
Výstupy z učení
Kurz navazuje na kurz Francouzský marketing 2 a soustřeďuje se vyjednávací techniky a jejich prohloubení.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti jsou schopni použít techniky vyjednávání na obchodní schůzce.
Předpoklady
Předpokládá se absolvování předmětu Francouzský marketing 1-2.

Hodnoticí metody a kritéria
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta

Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny, aktivní účastí na seminářích a prostudováním příslušné odborné literatury. U zkoušky se prověřuje znalost probrané látky.
Doporučená literatura
  • Ducreux, J.-M. (2011). Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris.
  • Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
  • Pastore-Reiss, E. (2006). Le marketing durable. Paris.
  • Sanjaume, A., Caplier, A. (2010). Marketing comportemental. Paris.
  • Soulez, S., Halla, S., Himber, T. (2012). Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l'acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel.. Paris.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr