Vyučující
|
-
Ralet Patrick, Dr.
-
Hildenbrand Zuzana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Probírané tematické okruhy: 1. Vedení jednání v obtížných a konfliktních situacích 2. Praktický nácvik vyjednávání ve složitějších vyjednávacích situacích 3. Příprava na zvolené vyjednávání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 75 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kurz navazuje na kurz Francouzský marketing 2 a soustřeďuje se vyjednávací techniky a jejich prohloubení.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti jsou schopni použít techniky vyjednávání na obchodní schůzce.
|
Předpoklady
|
Předpokládá se absolvování předmětu Francouzský marketing 1-2.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny, aktivní účastí na seminářích a prostudováním příslušné odborné literatury. U zkoušky se prověřuje znalost probrané látky.
|
Doporučená literatura
|
-
Ducreux, J.-M. (2011). Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris.
-
Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
-
Pastore-Reiss, E. (2006). Le marketing durable. Paris.
-
Sanjaume, A., Caplier, A. (2010). Marketing comportemental. Paris.
-
Soulez, S., Halla, S., Himber, T. (2012). Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l'acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel.. Paris.
|